fredag 3. juli 2009

Sommerveske


Har laget min første veske. Først så jeg litt på forskjellige blogger for å få ideer,og laget så dennne vesken, pung og brille etui. Da jeg var nesten ferdig syntes jeg den var for kjedelig. Laget så lommen forann( med klaff og glidelås). Det var ikke så enkelt når innvendige lommer allerede var sydd og quiltingen ferdig, men det gikk bra. Neste gang skal jeg iallfall være sikker på at alle lommene er på plass før jeg monterer vesken og så skal jeg ikke quilte med en trå som er lik stoffet. (den lyse blå delen)

10 kommentarer:

  1. Stilig veske. Nydelege stoff du har brukt. Det gjorde seg med den lommen. Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott veske, sommerlgi og flott stoff. Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Så fin veske du har laget! Så flink du har vært som har fått til det der med lommene.Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Nydelige farger! Så fint med et helt sett som matcher - dette blir stilig i bruk!

    SvarSlett
  5. Denne ble flott og stilig, Elin. Du slutter ikke å imponere; ikke verst å sy sin første veske uten mønster!

    SvarSlett
  6. Hei.Tusen takk for hilsningen på bloggen min.Nydlig veske du har sydd.Fin farge.Det er så kjekt og se att det er så mange kreative folk i Norge.Ha en riktig fin Sommerhelg.Bodil

    SvarSlett
  7. Takk for koseleg kommentar på bloggen min :) Så flott garn du har spunne av moskusull. Ser herlege og mjuke ut dei tinga du har strikka av det.
    Den ser nok heilt annleis ut den rokken eg har kjøpt i forhold til slik dei såg ut før. Det som er så bra, er at den tar så liten plass.
    Ser i bloggen din at du lagar mykje fint! Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  8. Det ble en stilig sommerveske! Kult at du har laget brilleetui og lommebok i samme stil! Ønsker deg en riktig fin helg :o)

    SvarSlett
  9. Flott veske du har sydd, fint og sommarleg stoff.
    Mykje anna fint på bloggen din og.
    Ha ein fin søndag :)

    SvarSlett
  10. For en herlig sommerveske.
    -Anneli-

    SvarSlett